دانلود فایلی با مشخصات تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان

تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان

ارتباط با ما

دانلود


تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و  نوجوانان
دانلود فایلی با مشخصات تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان  تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان     توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))       فهرست مطالب عنوان صفحه   مقدمه .................................................................................... 1 فصل اول: زبان آموزی ........................................................4 1- زبان آموزی...........................................................................5 2- نظریه های زبان آموزی ......................................................... 6 الف- نظریه شناخت گرایی ...................................................... 6 ب- نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی .......................................... 7 ج- نظریه ذاتی، ذهنی بودن زبان .............................................. 11 د) ویگوتسکی و ارتباط اجتماعی ............................................. 13 3- مهارتهای گفتاری...................................................................... 16 4- مراحل رشد گفتاری.................................................................. 17 الف- مرحله اول: پیش زبانی...................................................... 17 ب- مرحله دوم: گفتار تکواژه ای................................................ 18 ج- مرحله سوم: گفتار دو واژه ای یا تلگرافی.................................. 19 هـ- مرحله چهارم: گفتار پیشرفتی................................................ 20 و- مرحله پنجم: تلفظ صحیح صداها............................................ 20 5 - گفتار ثابت........................................................................... 21 6- مهارت شنیداری ...................................................................... 22 فصل دوم: تلویزیون و رشد مهارتهای گفتاری ................................ 25 1- هدف پژوهش........................................................................... 26 2- تاریخچه تلویزیون...................................................................... 27 3- تلویزیون و کودک..................................................................... 28 4- تلویزیون و اجتماع ...................................................................... 32 5- تلویزیون و برنامه های آن................................................................ 34 الف- برنامه های کودک و نوجوان ............................................... 36 ب- مجموعه های تلویزیونی .....................................................38 ج- تبلیغات بازرگانی ............................................................... 40 6- متغیرهای محتوای تلویزیون.......................................................... 42 7- شیوه های نظری ...................................................................... 44 الف- نظریه کشت................................................................... 44 ب- نظریه فراگیری اجتماعی....................................................... 45 ج- نظریه پالایش................................................................... 45 د- نظریه یادگیری اجتماعی.......................................................... 46 هـ- نظریه عدم بازداری.............................................................. 47 و- نظریه توجیه................................................................... 48 8- روش اندازه گیری.................................................................. 48 مشاهده......................................................................... 50 9- روش تحقیق............................................................................53 فصل سوم: تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری و برخی نتایج نظری و کاربردی آن ...........59 1- واژگان............................................................................59 2- ساختهای دستوری............................................................... 64 الف- گروه اسمی ................................................................... 69 ب- گروه صفتی ..................................................................... 71 ج- گروه قیدی ...................................................................... 73 د- گروه حرف اضافه ای .......................................................... 75 هـ- گروه فعلی ...................................................................... 77 و- ساختار جملات ................................................................... 81 3- گسترش زبان معیار................................................................... 78 الف- لهجه............................................................................78 ب- گونه زبانی گسترش یافته و محدود......................................... 92 4- گسترش اصطلاحات و تکیه کلام ها................................................. 96 5- خطاهای گفتار............................................................................99 فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات .............................................. 102 پیوست ............................................................................108 1- گروه یک: گروهی که مدت زمان کمتری تلویزیون تماشا کرده اند.............. 109 (زمان در این گروه (1-) است) الف- دختران......................................................................... 109 ب- پسران............................................................................115 2- گروه دو: گروهی که مدت زمان بیشتری تلویزیون تماشا کرده اند................. 119 (زمان در این گروه (4+) است) الف- دختران.........................................................................119 ب- پسران........................................................................... 128 کتابنامه ................................................................................. 135           توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))

تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان  درحال پردازش درخواست لطفا منتظر بمانید ... منو تماس با ما پشتیبانی خرید درباره ما صفحه اصلی سایت دانشجو سرابانک مقالات و پایان نامه های ((دانشجوسرا)) به آدرس اینترنتی ((www.daneshjosara.ir)) اولین و تنها پایگاه تخصصی مقالات و پایان نامه های دانشجویی می باشد که با بیش از چندین هزار فایل ورد پایان نامه و مقالات دانشجویی با قیمت بسیار منصفتنه و مناسب ((با تخفیف 50درصدی)) در خدمت دانشجویان و پژوهشگران و محققین عزیز می باشد. در راستای حمایت از دانشجویان عزیز هیات علمی و نویسندگان بنیاد علمی سایت دانشجوسرا تمامی فایل های موجود در این پایگاه اینترنتی را با 50درصد تخفیف عرضه می نماید. ((لازم به ذکر است تمامی درآمد حاصله از فروش فایل های تحقیق و پایان نامه صرف تهیه، خرید و بارگزاری فایل های تحقیق و پایان نامه جدید جهت ترویج علم در جامعه علمی کشور می باشد و سعی بر این داریم در این مسیر بزرگترین و جامع ترین پایگاه مقالات و پایان نامه های دانشجویی را رقم زنیم. هر فایل تحقیق وپایان نامه را که لازم دارید با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت تهیه شده و با قیمت بسیار ناچیزی در سایت بارگزاری شود)) آرشیو محصولات فایلیپایان نامه و کار تحقیقی شیمیپایان نامه و کار تحقیقی صنایع و معادنپایان نامه و کار تحقیقی های علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورهاپایان نامه و کار تحقیقی کامپیوتر، نرم افزار و فضای مجازیپایان نامه و کار تحقیقی مهندسی موادپایان نامه و کار تحقیقی مهندسی موادپایان نامه و کار تحقیقی های نیروهای مسلح و نیروی انتظامی و نظامیپایان نامه و کار تحقیقی های ورزش، آمادگی جسمانی و علوم تربیت بدنیپایان نامه و کار تحقیقی های نجوم، هوا و فضاپایان نامه و کار تحقیقی های کشاورزی و گلخانه ای، گل و گیاهپایان نامه و کار تحقیقی های لیست نهایی علوم دینی و قرآنی، فقه، مذهب و الهیاتپایان نامه و کار تحقیقی جغرافیا، کشورشناسی و شهرشناسیپایان نامه و کار تحقیقی دام و طیور ، حشره و پرنده شناسیپایان نامه و کار تحقیقی زناشویی، ازدواج و خانواده در جامعهپایان نامه و کارتحقیقی تغذیه و مواد غذاییپایان نامه و کار تحقیقی های رشته ریاضی و آمارپایان نامه و کار تحقیقی های رشته مدیریتپایان نامه و کار تحقیقی هسته ای و تکنولوژی نو و جدیدپایان نامه و کار تحقیقی های هنرپایان نامه و کار تحقیقی های شرکت های تجاری، بورس و کسب و کار، کارآفرینی و مشاغلپایان نامه های رشته فقه و حقوق و مبانی اسلامی (مدنی، جزا، کیفری، بین الملل، اداری، فقه و .....)پایان نامه و مقالات حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی و حقوق تجارتپایان نامه و مقالات حقوق جزا و جرم شناسی و آیین دادرسی کیفریپایان نامه و مقالات حقوق عمومی، حقوق اداری و حقوق بین المللفایل هایword قابل ویرایش کارآموزی وکلاء و گزارش های حقوقیفایل ها و پایان نامه های متفرقه رشته فقه و حقوقپایان نامه و کار تحقیقی فناوری علوم و ارتباطات و تکنولوژی پیشرفته نوین روزپایان نامه و کار تحقیقی تنظیم خانواده و علوم پزشکیپایان نامه و کار تحقیقی علوم بهداشتی و سلامت جسم و روانپایان نامه ها و کار تحقیقی رشته روانشناسیپایان نامه و پروژه های فنی و مهندسی، مکانیک و علوم صنعتیپایان نامه و کارتحقیقی ادبیات فارسی، تاریخ و مشاهیر ایران و جهانپایان نامه و کار تحقیقی با موضوع مهندسی برق و مخابراتپایان نامه ها و کار تحقیقی شهرشناسی و جغرافیا و وضعیت آب و هوایی و زمین شناسیکار تحقیقی و پایان نامه های رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعاتپایان نامه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مطالعات مردم شناسی و جایگاه زن و مرد در جامعهپایان نامه، کارتحقیقی و مقالات حسابداری، علوم اقتصادی، بانکی و مالیاتیپایان نامه و مقالات مهندسی عمران و معماری و ساخت و ساز سازه هاکارتحقیقی و پایان نامه علوم تربیتی، آموزشی، اجتماعی و دینی و اسلامیپایان نامه و کار تحقیقی علوم سیاسی و روابط بین الملل بین کشورها آرشیو مطالب سایتحقوقی اشتراک در خبرنامه جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید ایمیلتصویر امنیتی را وارد نمایید ثبت ایمیلآمار بازدید بازدید امروز : 1829 بازدید دیروز : 1094 بازدید کل : 1328921   محبوب ترین ها بررسي مختصر فقهي و حقوقي پيرامون حق شفعه بررسی نفقه زوجه و افراد واجب النفقه در حقوق انگلستان کار تحقیقی اعتبارات اسنادي کار تحقیقی فن دفاع در پروندههاي حقوقي يك وكيل بيع و قرارداد ساختمان موضوع تحقيق درس سمينار با موضوع بررسی و ماهيت حقوقي شرط ضمن عقد کار تحقیقی قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی کار تحقیقی معاملات كالي به كالي در تجارت بين الملل کار تحقیقی تجارت الكترونيك در نظم کنونی کار تحقیقی امر قضاوت شده در دادرسی مدنی پرفروش ترین ها نقش پلیس در کاهش صدمات ناشی از جرم بررسی ماهیت و موانع و مزایای ثبت قراردادهای ورزشی به صورت رسمی و عادی کار تحقیقی بررسی حق شفعه در حقوق مدني ايران مجموعه عملیات ها و فرایندهای ثبت اسناد و املاک مسئولیت مدنی و انتظامی باشگاه¬ها و مؤسسات ورزشی در حقوق ایران و کشورهای اروپایی کار تحقیقی غصب در حقوق موضوعه ايران و فقه کار تحقیقی قواعد حاکم بر قراردادهای الکترونیکی علل و انگیزه های ارتکاب جرم خودزنی در بین سربازان نهاجا ماهیت، شرایط و آثار قراردادهای درمان با تاکید بر اسناد بین المللی کار تحقیقی بررسی تطبیقی ماهیت وفای به عهد در حقوق ایران،مصر،وانگلیس حل و فصل اختلافات دريايي به وسيله داوري در چارچوب مقررات كنوانسيون 1982 حقوق بين الملل درياها وIMO بررسي خشونت عليه زنان و راهكارهاي پیشگیری از ان پیوند هافروشگاه ساز رایگان فروش فایل فورکیاامکانات فروشگاه ساز و سایت ساز فورکیاقانون یارآرشیو محصولات فایلیپایان نامه های علوم اجتماعی، جامعه شناسی، مطالعات مردم شناسی و جایگاه زن و مرد در جامعهتاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان     توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))       فهرست مطالب عنوان صفحه   مقدمه .................................................................................... 1 فصل اول: زبان آموزی ........................................................4 1- زبان آموزی...........................................................................5 2- نظریه های زبان آموزی ......................................................... 6 الف- نظریه شناخت گرایی ...................................................... 6 ب- نظریه شرطی شدگی رفتار زبانی .......................................... 7 ج- نظریه ذاتی، ذهنی بودن زبان .............................................. 11 د) ویگوتسکی و ارتباط اجتماعی ............................................. 13 3- مهارتهای گفتاری...................................................................... 16 4- مراحل رشد گفتاری.................................................................. 17 الف- مرحله اول: پیش زبانی...................................................... 17 ب- مرحله دوم: گفتار تکواژه ای................................................ 18 ج- مرحله سوم: گفتار دو واژه ای یا تلگرافی.................................. 19 هـ- مرحله چهارم: گفتار پیشرفتی................................................ 20 و- مرحله پنجم: تلفظ صحیح صداها............................................ 20 5 - گفتار ثابت........................................................................... 21 6- مهارت شنیداری ...................................................................... 22 فصل دوم: تلویزیون و رشد مهارتهای گفتاری ................................ 25 1- هدف پژوهش........................................................................... 26 2- تاریخچه تلویزیون...................................................................... 27 3- تلویزیون و کودک..................................................................... 28 4- تلویزیون و اجتماع ...................................................................... 32 5- تلویزیون و برنامه های آن................................................................ 34 الف- برنامه های کودک و نوجوان ............................................... 36 ب- مجموعه های تلویزیونی .....................................................38 ج- تبلیغات بازرگانی ............................................................... 40 6- متغیرهای محتوای تلویزیون.......................................................... 42 7- شیوه های نظری ...................................................................... 44 الف- نظریه کشت................................................................... 44 ب- نظریه فراگیری اجتماعی....................................................... 45 ج- نظریه پالایش................................................................... 45 د- نظریه یادگیری اجتماعی.......................................................... 46 هـ- نظریه عدم بازداری.............................................................. 47 و- نظریه توجیه................................................................... 48 8- روش اندازه گیری.................................................................. 48 مشاهده......................................................................... 50 9- روش تحقیق............................................................................53 فصل سوم: تأثیر تلویزیون بر مهارتهای گفتاری و برخی نتایج نظری و کاربردی آن ...........59 1- واژگان............................................................................59 2- ساختهای دستوری............................................................... 64 الف- گروه اسمی ................................................................... 69 ب- گروه صفتی ..................................................................... 71 ج- گروه قیدی ...................................................................... 73 د- گروه حرف اضافه ای .......................................................... 75 هـ- گروه فعلی ...................................................................... 77 و- ساختار جملات ................................................................... 81 3- گسترش زبان معیار................................................................... 78 الف- لهجه............................................................................78 ب- گونه زبانی گسترش یافته و محدود......................................... 92 4- گسترش اصطلاحات و تکیه کلام ها................................................. 96 5- خطاهای گفتار............................................................................99 فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات .............................................. 102 پیوست ............................................................................108 1- گروه یک: گروهی که مدت زمان کمتری تلویزیون تماشا کرده اند.............. 109 (زمان در این گروه (1-) است) الف- دختران......................................................................... 109 ب- پسران............................................................................115 2- گروه دو: گروهی که مدت زمان بیشتری تلویزیون تماشا کرده اند................. 119 (زمان در این گروه (4+) است) الف- دختران.........................................................................119 ب- پسران........................................................................... 128 کتابنامه ................................................................................. 135           توجه داشته باشید: درصورتی که شما صاحب اثر این فایل می باشید یا به هر دلیلی نسبت به فایل تحقیقاتی مذکور در این پست مالکیت معنوی دارید و درخواست حذف آن را دارید، در واتس آپ به شماره 09100636002 پیام دهید تا ظرف 24 ساعت نسبت به حذف فایل از روی سایت دانشجوسرا اقدام شود. در صورت تمایل و درخواست، دو مقاله به صورت رایگان (به نام پژوهشگر و دانشجو) در مجلات علمی معتبر پذیرش شده و چاپ می گردد. ((حفظ حقوق معنوی صاحب اثر در اولویت فعالیت سایت دانشجوسرا می باشد))

مبلغ واقعی 17,000 تومان     50% تخفیف     مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.نام و نام خانوادگیایمیلموبایلتصویر امنیتی پرداخت توسط بانک سایر بانکها بانک پارسیان بانک ملت پرداخت و دانلود     پشتیبانی خرید برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید   انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 468 برچسب های مهمسایت دانشجوسرا فروش کار تحقیقی و سمینار خرید پایان نامه ارزان و رایگان دانلود پایان نامه از دانشجوسرا فروش کارتحقیقی دانشجویی دانلود پایان نامه فیسبوکگوگل پلاسلینکدینتویترکلوبفیسنما دیدگاه های کاربران (0) نام * ایمیل آدرس وب/وبلاگ توضیحات * تصویر امنیتی را وارد نمایید *    ارسال دیدگاه بصورت خصوصی ارسال دیدگاه × Close گزارش تخلف (در صورت وجود مشکل توضیح دهید تا رسیدگی شود) از ارسال گزارشات پی در پی و بدون دلیل جدا خودداری فرمایید.نام و نام خانوادگیایمیلتوضیحاتتصویر امنیتی را وارد نماییدارسال گزارش تهران.کارگر.کوچه درخشان. خیابان شهید مهرداد روانمهر.پلاک152.طبقه دوم بانک جامع و کامل مقالات و پایان نامه های رشته حقوق و علوم سیاسی و دیگر رشته های دانشگاهی         

👇 دیگر دسته بندی ها👇

✅فایل های دیگر✅

علوم انسانی

فنی مهندسی

علوم پایه

پزشکی

هنر

اخبار

محصولات

کسب و کار

سرگرمی

#️⃣ برچسب های فایل تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان

تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان

دانلود تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان

خرید اینترنتی تاثیر تلویزیون بر مهارت های گفتاری کودکان و نوجوانان

👇🏞 تصاویر 🏞