دانلود فایلی با مشخصات مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني

مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني

ارتباط با ما

دانلود


مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني
دانلود فایلی با مشخصات مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني نام فایل : مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 24 حجم : 137 کیلوبایت مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني مقدمه هدف من از اين مقاله برجستهكردن برخي از نتايج عمدة پروژة دكتراي خود [9 ] در موضوع مديريت كيفيت در بخش خدمات كتابداري و اطلاعرساني است. در اين مقاله از ميان مباحثي كه در خود رساله به آن پرداختهام بيشتر به جوانب عملي خواهم پرداخت تا ملاحظات نظري. در عين حال احساس ميكنم كه لازم است بحث را با برخي تعاريف اساسي شروع كنم، چرا كه كلماتي مثل كيفيت و سيستم در نظر افراد مختلف معاني متفاوتي دارند؛ به عبارت ديگر اين كلمات هم معاني ضمني و هم معاني صريح متفاوتي دارند. سازمانهاي خدماتي كتابداري و اطلاعرساني ــ كتابخانههاي تخصصي، كارگزاران اطلاعرساني، توليدكنندگان پايگاههاي اطلاعاتي، و...ــ مأموريتهاي گوناگوني دارند كه نسبتاً پايدار هستند و [علاوه بر آنها ] اهداف كاري كوتاهمدت و بلندمدتي نيز دارند. در عين حال مأموريت كيفيت از مأموريتهاي مشترك در تمام سازمانها است. اين آگاهي كه مأموريت اساسي كيفيت در تمام سازمانهاي خدمات كتابداري و اطلاعرساني، تأمين نيازهاي مشتريان خود است و نه توليد كالاها و خدمات اطلاعرساني، بايد براي هر مدير و كارمند بخش اطلاعرساني اهميت حياتي داشته باشد. در محيط كيفيت فراگير، مأموريت كيفيت را ميتوان به شكل زير خلاصه كرد: «دستيابي به نتايج عالي به لحاظ رضايت استفادهكنندگان همراه با حداقل استفاده از منابع و بهبود مداوم اين نتايج در طي زمان.» الگوي زير اجزاي لازم براي تحقق مديريت كيفيتي مشخص را نشان ميدهد. سه عنصر دخيل عبارتاند از: يافتههاي استفادهكننده، فرآيندها و نظام كيفيتي. الگوي اساسي: نتايج استفاده كنندگان: ... ارزيابيهاي ارائه شده از سوي استفاده كنندگان ...

مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني   درحال پردازش درخواست لطفا منتظر بمانید ... منو صفحه اصلی درباره ما پشتیبانی خرید تماس با ما آرشیو مطالب سایتمقایسه و بررسی محصولات آرشیو محصولات فایلیپروژهپیوند ها فروشگاه ساز رایگان فروش فایل فورکیاامکانات فروشگاه ساز و سایت ساز فورکیامنبعدیجی کالادی پدزخرید ساعت مچیراهنمای خرید حلقه نامزدیراهنمای خرید ریش تراشراهنمای خرید دوربین فیلم برداریراهنمای خرید میکروسکوپراهنمای خرید لنز دوربینکتاب و کتابخوانیراهنمای خرید دوچرخهراهنمای خرید کفش کوهنوردیراهنمای خرید چوب ماهیگیریراهنمای خرید انگشترراهنمای خرید دستبند طلاراهنمای خرید گردنبند طلاراهنمای خرید جاروبرقیراهنمای خرید مانیتور گیمینگراهنمای خریداسپیکر بلوتوثیراهنمای خرید پرینترراهنمای خرید هارد SSDراهنمای خرید رم کامپیوترراهنمای خرید کارت گرافیکخرید رم کامپیوترراهنمای خرید کیسخرید هارد اکسترنالراهنمای خرید مودمخرید مانیتورآمار بازدید بازدید امروز : 891 بازدید دیروز : 559 بازدید کل : 863440 آرشیو محصولات فایلیپروژهمديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرسانينام فایل : مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 24 حجم : 137 کیلوبایت مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني مقدمه هدف من از اين مقاله برجستهكردن برخي از نتايج عمدة پروژة دكتراي خود [9 ] در موضوع مديريت كيفيت در بخش خدمات كتابداري و اطلاعرساني است. در اين مقاله از ميان مباحثي كه در خود رساله به آن پرداختهام بيشتر به جوانب عملي خواهم پرداخت تا ملاحظات نظري. در عين حال احساس ميكنم كه لازم است بحث را با برخي تعاريف اساسي شروع كنم، چرا كه كلماتي مثل كيفيت و سيستم در نظر افراد مختلف معاني متفاوتي دارند؛ به عبارت ديگر اين كلمات هم معاني ضمني و هم معاني صريح متفاوتي دارند. سازمانهاي خدماتي كتابداري و اطلاعرساني ــ كتابخانههاي تخصصي، كارگزاران اطلاعرساني، توليدكنندگان پايگاههاي اطلاعاتي، و...ــ مأموريتهاي گوناگوني دارند كه نسبتاً پايدار هستند و [علاوه بر آنها ] اهداف كاري كوتاهمدت و بلندمدتي نيز دارند. در عين حال مأموريت كيفيت از مأموريتهاي مشترك در تمام سازمانها است. اين آگاهي كه مأموريت اساسي كيفيت در تمام سازمانهاي خدمات كتابداري و اطلاعرساني، تأمين نيازهاي مشتريان خود است و نه توليد كالاها و خدمات اطلاعرساني، بايد براي هر مدير و كارمند بخش اطلاعرساني اهميت حياتي داشته باشد. در محيط كيفيت فراگير، مأموريت كيفيت را ميتوان به شكل زير خلاصه كرد: «دستيابي به نتايج عالي به لحاظ رضايت استفادهكنندگان همراه با حداقل استفاده از منابع و بهبود مداوم اين نتايج در طي زمان.» الگوي زير اجزاي لازم براي تحقق مديريت كيفيتي مشخص را نشان ميدهد. سه عنصر دخيل عبارتاند از: يافتههاي استفادهكننده، فرآيندها و نظام كيفيتي. الگوي اساسي: نتايج استفاده كنندگان: ... ارزيابيهاي ارائه شده از سوي استفاده كنندگان ...

مبلغ قابل پرداخت 32,500 تومان توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.نام و نام خانوادگیایمیلموبایلتصویر امنیتی پرداخت توسط بانک سایر بانکها بانک پارسیان بانک ملت پرداخت و دانلود     پشتیبانی خرید برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید   انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 78 فیسبوکگوگل پلاسلینکدینتویترکلوبفیسنما × Close گزارش تخلف (در صورت وجود مشکل توضیح دهید تا رسیدگی شود) از ارسال گزارشات پی در پی و بدون دلیل جدا خودداری فرمایید.نام و نام خانوادگیایمیلتوضیحاتتصویر امنیتی را وارد نماییدارسال گزارش محبوب ترین ها ويندوز 98 و 2000 بورس اوراق بهادار تهران 25 ص تاريخچه روانشانسي رشد 37ص پلها 20 ص پنيرسازي در اسكاتلند پروژه کارآفرینی 18 ص پسآبهاي صنعتي 14 ص تاريخچه عكاسي 5 ص مدیریت دانش 15 ص قانون لنز پرفروش ترین ها معرفی روشهای نوین مدیریت 22 ص عوامل توسعه پايدار شهري 46 ص تأسيس شركت حسابرسي (پروژه كارآفريني رشته حسابداري) تابعيت و اعمال سيستم خون و خاك در آن (حقوقي) همسر آزاری کامل آئين گفتگو ميان ايرانيان باستان مورچگان شايعترين آسيبهاي ورزشي در رشته فوتبال 11 ص حکمرانی خوب مفهومی نو در مدیریت دولتی 14 ص دینامیک حرکت تاريخچه هوش مصنوعي 60 ص كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها 11 ص تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد         

👇 دیگر دسته بندی ها👇

✅فایل های دیگر✅

علوم انسانی

فنی مهندسی

علوم پایه

پزشکی

هنر

اخبار

محصولات

کسب و کار

سرگرمی

#️⃣ برچسب های فایل مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني

مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني

دانلود مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني

خرید اینترنتی مديريت كيفيت فراگير در خدمات كتابداري و اطلاعرساني

👇🏞 تصاویر 🏞