دانلود فایلی با مشخصات بحراني به نام شلحجابي - Copy

بحراني به نام شلحجابي - Copy

ارتباط با ما

دانلود


بحراني به نام شلحجابي - Copy
دانلود فایلی با مشخصات بحراني به نام شلحجابي - Copy نام فایل : بحراني به نام شلحجابي - Copy فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 71 کیلوبایت بحراني به نام شلحجابي بيش از ربع قرن از پيروزي انقلاب و استقرار نظام اسلامي ميگذرد؛ انقلابي که به تعبير بزرگان، بيش از آنکه سياسي باشد، فرهنگي بود. در اين مدت، تمامي رسانههاي ارتباط جمعي مروج اسلام و مبلغ ارزشهاي اسلامي بوده و هستند. افزون بر آن نيز چندين نهاد، سازمان و ارگان رسمي و غيررسمي، متولي آموزش، تربيت و ترويج سنن و آداب مذهبي بوده و هستند. سازمان عريض و طويل تبليغات اسلامي، با بودجهاي هنگفت و تشکيلاتي بسيار گسترده و سراسري، دستاندرکار نگاهباني و پرورش فرهنگ اسلامي در سراسر کشور و حتي خارج از کشور است. بخش وسيع و سازماني تبليغات حوزه علميه قم با تشکيلات، امکانات، بودجه، پرسنل، ابزار و رسانههاي سمعي و بصري، مسؤوليت حفظ و حراست ارزشهاي ديني و گسترش آموزههاي فرهنگ مذهبي را بر عهده دارد. هيأتهاي بيشمار ديني در تکيهها و حسينيهها و مساجد، پاسدار سنن و آداب شرعي و برگزارکننده مراسم مذهبي در مناسبتهاي تاريخي و مذهبي بوده و هستند. هزاران واعظ، روحاني و عالم ديني در طول سال و ماه و در شهر و روستا بر روي منابر به ارشاد خلايق مشغولند و نظام آموزشي کشور، در تمامي مقاطع تحصيلي توسط کارشناسان و متوليان مذهب، سامان يافته و همه كتابهاي درسي به وسيله خبرگان تعليم و تربيت اسلامي تدوين شده و ميشود و قوانين و مقررات اجتماعي حافظ ارزشهاي ديني، نه تنها حوزههاي عمومي که حتي حريم خصوصي افراد حتي اقليتهاي غيراسلامي را نيز شامل شده است. پنج کانال رسمي تلويزيوني و دهها کانال رسمي سراسري و منطقهاي راديويي به موازات شماري فراوان همايشهاي موسمي و سنواتي و سمينارهاي پر خرج و اردوهاي پرورشي و... مروج مسائل عقيدتي و ناهي منکرات ديني و پاسدار حرمتهاي فردي و اجتماعي بوده و هستند. با وجود همه اينها، اسلام را در خطر يافته و تلويحا اعلام ميداريم، همه کارهاي صورت گرفته مذکور در بالا و تمامي انرژيهاي بيکران صرف شده و نيروي بيشمار انساني و بودجههاي کلان به کار گرفته شده، بيحاصل بوده است. از وضع فرهنگي جوانان ميناليم و از «بدحجابي»، «شلحجابي» و «کمحجابي» شکوه سر ميدهيم و هر از چند گاهي با بسيجي مقطعي و اعتراضات خياباني و بگير و ببند عاري از ملاحظاتي روانشناختي و احيانا مجازاتهاي جسمي، روحي و مالي، در پي اصلاح دختران و پسران و حتي بزرگسالاني هستيم که به زعم ما پايبند ارزشهاي ديني و فرهنگ ملي اسلامي نيستند. پس از مدتي با انذارها، اشارات و تذکرات فرهيختگان و برخي بزرگان دين و سياست متوجه ميشويم که «اين ره که ميرويم، به ... است». چند صباحي ميگذرد و دوباره پيشخطبهاي در نماز جمعه، نطق پيش از دستوري در مجلس و سرمقالهاي در روزنامهاي، از وضع بد و غيرقابلتحمل اخلاق جوانان مينالد و در پي آن با اعلام راهپيمايي و مراسم ارشاد خياباني، مواجه ميشويم و دنيا را متوجه عواقب شبيخون فرهنگي «غرب» کرده و راههاي نجات نسل جوان را از منجلابي که در آن غوطهور است، به عالميان نشان داده و آن را چاشني وعده جامعهاي پاک و نمونه و الگويي ارزشمدار براي جهانيان ميسازيم. مدتي ميگذرد و دوباره «روز از نو و روزي از نو»؛ «بدحجابي» بدتر، «شلحجابي» شلتر، رنگها و مدلهاي لباسهاي زننده، زنندهتر و مفاسد اجتماعي گستردهتر شده و برخوردها وسيعتر ميشود. و سر انجام در کنار همه اين تدابير، با برگزاري وسيع و تبليغات رسانهاي دعاهاي دستهجمعي، تعجيل در ظهور منجي موعود و مهدي منتظر(عج)، کار صلاح، اصلاح و فلاح را به مصلح و عدلگستر نهايي وا ميگذاريم. راستي اشکال کار در کجاست؟ نگاهي به سالهاي پيش از انقلاب ميافکنيم. در دهههاي منجر به پيروزي انقلاب اسلامي، از هيچکدام از سازمانها، نهادها، رسانهها، اردوها، سمينارها، منابر، مجلات، کتابها، روزنامههاي ارزشي و حوزههاي ترويج و تبليغ که در بالا به آنها اشاره شد، خبري نبود. در عوض فيلمها، نمايشنامهها، سريالهاي تلويزيوني، شبنشينيها، جشنها و برنامههاي پرزرقوبرق ضدديني، آشکار و نهان و به وفور به کار فرهنگزدايي و ترويج بيبندوباري، برهنگي و گسترش بساط عيش و طرب و سکس وقيحانه و حتي همجنسبازي مشغول بودند. مراسم پرسروصداي ازدواج دو همجنسباز مرد در تالار يکي از هتلهاي بزرگ تهران، هنوز در خاطره انسانها و در آرشيو مجلات و روزنامههاي آن دوران وجود دارد. برنامههاي به اصطلاح هنري و جشنهاي فرهنگي پر از مفسدههاي گوناگون به موازات تشکيلات گسترده کاخ جوانان و تشويق دختران و پسران به عضويت در آن و شرکت در اردوهاي مختلط تابستاني در سواحل درياي شمال و جشنوارههاي موسمي، امري رايج بود. ورود بانوان با حجاب اسلامي (حتي بدون چادر) به برخي هتلها نظير «متل قو» در شمال و به بعضي کلوبهاي حتي دانشگاهي ممنوع بود. از تشکيلات تبليغاتي حوزه علميه قم نه تنها خبري نبود، بلکه وعاظ و روحانيان در منابر و مجالس وعظ، غالبا زبان بريده بودند. کم نبود تعداد علما و روحانياني که به دليل احساس وظيفه شرعي، به ارشاد پرداخته و سر از زندان و تبعيدگاه درآورده بودند. قلمهاي دردمندان، شکسته و نفسهاي آنان در سينه حبس بود. دانشگاه، کانون مروجان فرهنگ ضدديني بود و مبارزان سياسي غيرمذهبي و ضدمذهبي (تا زماني که دست به اسلحه نبرده بودند) آزادانه جولان ميدادند. از آمران، ناهيان، متوليان، مروجان، مبلغان، مرشدان ديني و حافظان دين و ايمان دختران و پسران و گشتهاي خياباني پاسداران عفت خصوصي و عمومي زنان و مردان، چه در حريم خانواده و چه در مجالس عروسي و جشنهاي کوچک و بزرگ، خبري نبود. در حيطه آموزش و پرورش و نيز مقولات هنري اعم از سينما، تئاتر و موسيقي و... نوعي هدايت آشکار و پنهان به سوي فرهنگ ضدديني و ضد اسلامي مشهود بود. کساني که در اين زمينهها قلم ميزدند و يا به خلق آثار موسيقايي و هنري مشغول بودند، تا آنجا که عليه دين و فرهنگ ملي، آداب و سنن و ارزشهاي مذهبي در حرکت بودند از همه نوع آزادي برخوردار و از گونهاي مصونيت سياسي و پشتوانه مالي بهرهمند بودند. در چنان شرايط و اوضاعي، پيشگامان سياست و دين بپا ميخيزند. عده آنان در قياس با امکانات و ابزار سردمداران فرهنگ جور و تباهي، بسيار اند ک بود. در همان زمان امام ميگفت، اگر اين راديو و تلويزيون فقط هفتهاي دو ساعت در اختيار ما باشد، «نه از تاک، نشاني خواهد ماند و نه از تاکنشان». امام به ترکيه و سپس به عراق تبعيد ميشود و سياسيون دانشگاهي مبارز و مسلمان و روحانيون مجاهد، يکي پس از ديگري روانه زندان ميگردند. حرکتي که آغاز ميشود، مبتني بر نگرشي غيرسنتي از دين و فرهنگ غالب در حوزهها است. شهيد مطهري کار سنتي حوزوي را رها کرده به محيطهاي آکادميک روي ميآورد. شهيد بهشتي با تأسيس مراکزي آموزشي به ميدان مبارزه فرهنگي گام مينهد. حسينيه ارشاد تأسيس ميشود و علي شريعتي به کمک معدود روشنفکران مذهبي، حرکت انفجاري و توفنده فرهنگي و مذهبي خود را نه در غالب شيوههاي کهن و آداب رايج سنتي، بلکه برخاسته از راه و رسمي علمي و نوين و متناسب با اقتضائات دوران جديد، پي ميافکند. اسلام ناب محمدي ـ به قول امام خميني ـ به رغم سيطره دقيانوس، نقاب از رخساره بر ميکشد و روشنگري آغاز ميشود. ابزار کار، علم است و منطق و شيوه عمل، لطف است و مرحمت و روش تبليغ، آموزش قرآني «جدال احسن» است. مروت با دوستان و مدارا با دشمنان، مرام عام ميشود. تهاجمات فرهنگي گروههاي الحادي، با ابزار منطق، استدلال و شيوههاي محبتآميز، به ضد خود تبديل ميگردد. ...

بحراني به نام شلحجابي - Copy   درحال پردازش درخواست لطفا منتظر بمانید ... منو صفحه اصلی درباره ما پشتیبانی خرید تماس با ما آرشیو مطالب سایتمقایسه و بررسی محصولات آرشیو محصولات فایلیپروژهپیوند ها فروشگاه ساز رایگان فروش فایل فورکیاامکانات فروشگاه ساز و سایت ساز فورکیامنبعدیجی کالادی پدزخرید ساعت مچیراهنمای خرید حلقه نامزدیراهنمای خرید ریش تراشراهنمای خرید دوربین فیلم برداریراهنمای خرید میکروسکوپراهنمای خرید لنز دوربینکتاب و کتابخوانیراهنمای خرید دوچرخهراهنمای خرید کفش کوهنوردیراهنمای خرید چوب ماهیگیریراهنمای خرید انگشترراهنمای خرید دستبند طلاراهنمای خرید گردنبند طلاراهنمای خرید جاروبرقیراهنمای خرید مانیتور گیمینگراهنمای خریداسپیکر بلوتوثیراهنمای خرید پرینترراهنمای خرید هارد SSDراهنمای خرید رم کامپیوترراهنمای خرید کارت گرافیکخرید رم کامپیوترراهنمای خرید کیسخرید هارد اکسترنالراهنمای خرید مودمخرید مانیتورآمار بازدید بازدید امروز : 423 بازدید دیروز : 980 بازدید کل : 858538 آرشیو محصولات فایلیپروژهبحراني به نام شلحجابي - Copy بحراني به نام شلحجابي - Copyنام فایل : بحراني به نام شلحجابي - Copy فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 71 کیلوبایت بحراني به نام شلحجابي بيش از ربع قرن از پيروزي انقلاب و استقرار نظام اسلامي ميگذرد؛ انقلابي که به تعبير بزرگان، بيش از آنکه سياسي باشد، فرهنگي بود. در اين مدت، تمامي رسانههاي ارتباط جمعي مروج اسلام و مبلغ ارزشهاي اسلامي بوده و هستند. افزون بر آن نيز چندين نهاد، سازمان و ارگان رسمي و غيررسمي، متولي آموزش، تربيت و ترويج سنن و آداب مذهبي بوده و هستند. سازمان عريض و طويل تبليغات اسلامي، با بودجهاي هنگفت و تشکيلاتي بسيار گسترده و سراسري، دستاندرکار نگاهباني و پرورش فرهنگ اسلامي در سراسر کشور و حتي خارج از کشور است. بخش وسيع و سازماني تبليغات حوزه علميه قم با تشکيلات، امکانات، بودجه، پرسنل، ابزار و رسانههاي سمعي و بصري، مسؤوليت حفظ و حراست ارزشهاي ديني و گسترش آموزههاي فرهنگ مذهبي را بر عهده دارد. هيأتهاي بيشمار ديني در تکيهها و حسينيهها و مساجد، پاسدار سنن و آداب شرعي و برگزارکننده مراسم مذهبي در مناسبتهاي تاريخي و مذهبي بوده و هستند. هزاران واعظ، روحاني و عالم ديني در طول سال و ماه و در شهر و روستا بر روي منابر به ارشاد خلايق مشغولند و نظام آموزشي کشور، در تمامي مقاطع تحصيلي توسط کارشناسان و متوليان مذهب، سامان يافته و همه كتابهاي درسي به وسيله خبرگان تعليم و تربيت اسلامي تدوين شده و ميشود و قوانين و مقررات اجتماعي حافظ ارزشهاي ديني، نه تنها حوزههاي عمومي که حتي حريم خصوصي افراد حتي اقليتهاي غيراسلامي را نيز شامل شده است. پنج کانال رسمي تلويزيوني و دهها کانال رسمي سراسري و منطقهاي راديويي به موازات شماري فراوان همايشهاي موسمي و سنواتي و سمينارهاي پر خرج و اردوهاي پرورشي و... مروج مسائل عقيدتي و ناهي منکرات ديني و پاسدار حرمتهاي فردي و اجتماعي بوده و هستند. با وجود همه اينها، اسلام را در خطر يافته و تلويحا اعلام ميداريم، همه کارهاي صورت گرفته مذکور در بالا و تمامي انرژيهاي بيکران صرف شده و نيروي بيشمار انساني و بودجههاي کلان به کار گرفته شده، بيحاصل بوده است. از وضع فرهنگي جوانان ميناليم و از «بدحجابي»، «شلحجابي» و «کمحجابي» شکوه سر ميدهيم و هر از چند گاهي با بسيجي مقطعي و اعتراضات خياباني و بگير و ببند عاري از ملاحظاتي روانشناختي و احيانا مجازاتهاي جسمي، روحي و مالي، در پي اصلاح دختران و پسران و حتي بزرگسالاني هستيم که به زعم ما پايبند ارزشهاي ديني و فرهنگ ملي اسلامي نيستند. پس از مدتي با انذارها، اشارات و تذکرات فرهيختگان و برخي بزرگان دين و سياست متوجه ميشويم که «اين ره که ميرويم، به ... است». چند صباحي ميگذرد و دوباره پيشخطبهاي در نماز جمعه، نطق پيش از دستوري در مجلس و سرمقالهاي در روزنامهاي، از وضع بد و غيرقابلتحمل اخلاق جوانان مينالد و در پي آن با اعلام راهپيمايي و مراسم ارشاد خياباني، مواجه ميشويم و دنيا را متوجه عواقب شبيخون فرهنگي «غرب» کرده و راههاي نجات نسل جوان را از منجلابي که در آن غوطهور است، به عالميان نشان داده و آن را چاشني وعده جامعهاي پاک و نمونه و الگويي ارزشمدار براي جهانيان ميسازيم. مدتي ميگذرد و دوباره «روز از نو و روزي از نو»؛ «بدحجابي» بدتر، «شلحجابي» شلتر، رنگها و مدلهاي لباسهاي زننده، زنندهتر و مفاسد اجتماعي گستردهتر شده و برخوردها وسيعتر ميشود. و سر انجام در کنار همه اين تدابير، با برگزاري وسيع و تبليغات رسانهاي دعاهاي دستهجمعي، تعجيل در ظهور منجي موعود و مهدي منتظر(عج)، کار صلاح، اصلاح و فلاح را به مصلح و عدلگستر نهايي وا ميگذاريم. راستي اشکال کار در کجاست؟ نگاهي به سالهاي پيش از انقلاب ميافکنيم. در دهههاي منجر به پيروزي انقلاب اسلامي، از هيچکدام از سازمانها، نهادها، رسانهها، اردوها، سمينارها، منابر، مجلات، کتابها، روزنامههاي ارزشي و حوزههاي ترويج و تبليغ که در بالا به آنها اشاره شد، خبري نبود. در عوض فيلمها، نمايشنامهها، سريالهاي تلويزيوني، شبنشينيها، جشنها و برنامههاي پرزرقوبرق ضدديني، آشکار و نهان و به وفور به کار فرهنگزدايي و ترويج بيبندوباري، برهنگي و گسترش بساط عيش و طرب و سکس وقيحانه و حتي همجنسبازي مشغول بودند. مراسم پرسروصداي ازدواج دو همجنسباز مرد در تالار يکي از هتلهاي بزرگ تهران، هنوز در خاطره انسانها و در آرشيو مجلات و روزنامههاي آن دوران وجود دارد. برنامههاي به اصطلاح هنري و جشنهاي فرهنگي پر از مفسدههاي گوناگون به موازات تشکيلات گسترده کاخ جوانان و تشويق دختران و پسران به عضويت در آن و شرکت در اردوهاي مختلط تابستاني در سواحل درياي شمال و جشنوارههاي موسمي، امري رايج بود. ورود بانوان با حجاب اسلامي (حتي بدون چادر) به برخي هتلها نظير «متل قو» در شمال و به بعضي کلوبهاي حتي دانشگاهي ممنوع بود. از تشکيلات تبليغاتي حوزه علميه قم نه تنها خبري نبود، بلکه وعاظ و روحانيان در منابر و مجالس وعظ، غالبا زبان بريده بودند. کم نبود تعداد علما و روحانياني که به دليل احساس وظيفه شرعي، به ارشاد پرداخته و سر از زندان و تبعيدگاه درآورده بودند. قلمهاي دردمندان، شکسته و نفسهاي آنان در سينه حبس بود. دانشگاه، کانون مروجان فرهنگ ضدديني بود و مبارزان سياسي غيرمذهبي و ضدمذهبي (تا زماني که دست به اسلحه نبرده بودند) آزادانه جولان ميدادند. از آمران، ناهيان، متوليان، مروجان، مبلغان، مرشدان ديني و حافظان دين و ايمان دختران و پسران و گشتهاي خياباني پاسداران عفت خصوصي و عمومي زنان و مردان، چه در حريم خانواده و چه در مجالس عروسي و جشنهاي کوچک و بزرگ، خبري نبود. در حيطه آموزش و پرورش و نيز مقولات هنري اعم از سينما، تئاتر و موسيقي و... نوعي هدايت آشکار و پنهان به سوي فرهنگ ضدديني و ضد اسلامي مشهود بود. کساني که در اين زمينهها قلم ميزدند و يا به خلق آثار موسيقايي و هنري مشغول بودند، تا آنجا که عليه دين و فرهنگ ملي، آداب و سنن و ارزشهاي مذهبي در حرکت بودند از همه نوع آزادي برخوردار و از گونهاي مصونيت سياسي و پشتوانه مالي بهرهمند بودند. در چنان شرايط و اوضاعي، پيشگامان سياست و دين بپا ميخيزند. عده آنان در قياس با امکانات و ابزار سردمداران فرهنگ جور و تباهي، بسيار اند ک بود. در همان زمان امام ميگفت، اگر اين راديو و تلويزيون فقط هفتهاي دو ساعت در اختيار ما باشد، «نه از تاک، نشاني خواهد ماند و نه از تاکنشان». امام به ترکيه و سپس به عراق تبعيد ميشود و سياسيون دانشگاهي مبارز و مسلمان و روحانيون مجاهد، يکي پس از ديگري روانه زندان ميگردند. حرکتي که آغاز ميشود، مبتني بر نگرشي غيرسنتي از دين و فرهنگ غالب در حوزهها است. شهيد مطهري کار سنتي حوزوي را رها کرده به محيطهاي آکادميک روي ميآورد. شهيد بهشتي با تأسيس مراکزي آموزشي به ميدان مبارزه فرهنگي گام مينهد. حسينيه ارشاد تأسيس ميشود و علي شريعتي به کمک معدود روشنفکران مذهبي، حرکت انفجاري و توفنده فرهنگي و مذهبي خود را نه در غالب شيوههاي کهن و آداب رايج سنتي، بلکه برخاسته از راه و رسمي علمي و نوين و متناسب با اقتضائات دوران جديد، پي ميافکند. اسلام ناب محمدي ـ به قول امام خميني ـ به رغم سيطره دقيانوس، نقاب از رخساره بر ميکشد و روشنگري آغاز ميشود. ابزار کار، علم است و منطق و شيوه عمل، لطف است و مرحمت و روش تبليغ، آموزش قرآني «جدال احسن» است. مروت با دوستان و مدارا با دشمنان، مرام عام ميشود. تهاجمات فرهنگي گروههاي الحادي، با ابزار منطق، استدلال و شيوههاي محبتآميز، به ضد خود تبديل ميگردد. ...

مبلغ قابل پرداخت 33,500 تومان توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.نام و نام خانوادگیایمیلموبایلتصویر امنیتی پرداخت توسط بانک سایر بانکها بانک پارسیان بانک ملت پرداخت و دانلود     پشتیبانی خرید برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید   انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 76 فیسبوکگوگل پلاسلینکدینتویترکلوبفیسنما × Close گزارش تخلف (در صورت وجود مشکل توضیح دهید تا رسیدگی شود) از ارسال گزارشات پی در پی و بدون دلیل جدا خودداری فرمایید.نام و نام خانوادگیایمیلتوضیحاتتصویر امنیتی را وارد نماییدارسال گزارش محبوب ترین ها ويندوز 98 و 2000 بورس اوراق بهادار تهران 25 ص تاريخچه روانشانسي رشد 37ص پلها 20 ص پسآبهاي صنعتي 14 ص پنيرسازي در اسكاتلند تاريخچه عكاسي 5 ص پروژه کارآفرینی 18 ص مدیریت دانش 15 ص قانون لنز پرفروش ترین ها معرفی روشهای نوین مدیریت 22 ص عوامل توسعه پايدار شهري 46 ص تأسيس شركت حسابرسي (پروژه كارآفريني رشته حسابداري) تابعيت و اعمال سيستم خون و خاك در آن (حقوقي) همسر آزاری کامل آئين گفتگو ميان ايرانيان باستان مورچگان شايعترين آسيبهاي ورزشي در رشته فوتبال 11 ص حکمرانی خوب مفهومی نو در مدیریت دولتی 14 ص دینامیک حرکت تاريخچه هوش مصنوعي 60 ص كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها 11 ص تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد         

👇 دیگر دسته بندی ها👇

✅فایل های دیگر✅

علوم انسانی

فنی مهندسی

علوم پایه

پزشکی

هنر

اخبار

محصولات

کسب و کار

سرگرمی

#️⃣ برچسب های فایل بحراني به نام شلحجابي - Copy

بحراني به نام شلحجابي - Copy

دانلود بحراني به نام شلحجابي - Copy

خرید اینترنتی بحراني به نام شلحجابي - Copy

👇🏞 تصاویر 🏞