دانلود فایلی با مشخصات بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص

بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص

ارتباط با ما

دانلود


بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص
دانلود فایلی با مشخصات بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص نام فایل : بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 11 حجم : 363 کیلوبایت مقدمه از دير باز بحث بررس بازار مرد توجه برخي از متخصصين امر بوده است . و حدود نوسانهايي در قسمت محصولات كشاورزي حكايت از آن دارد كه از يك سو نظامهاي مناسب قيمت گذاري و توزيع براي محصولات كشاورزي در داخل كشور وجود نداشته و از طرف ديگر ناكارايي و نارسايها در بازار محصولات كشاورزي (در فاصله بين توليد كننده و مصرف كننده حاكم است به طوركه در اين باره بررسي ها مختلف نشان مي دهد كه سهم ناچيزي از قيمت پرداختي توسط مصرف كننده ي يد توليد كننده مي شود و نرخي هم توسط مصرف كننده پرداخت مي شود غالبا بالا است در بسياري از كشورهاي در حال توسعه سهم عمده فعاليت اقتصادي در بخش كشاورزي متمركز شده است و بنابراين اقتصاد اين كشورها اتكاي بسياري به اين بخش دارد و به همين جهت صدور محصولات كشاورزي منشا مهم ترين تزريق از خارجي به بدنه اقتصادي اين كشورها به شمار مي رود . از جهت به سر سطح گسترده ارتباطات پسين و پيشين توليد اين محصولات كشاورزي باعث مي شود كه توليد و مبادله اين محصولات به عاملي در جهت رشد فعاليتهاي وابسته اعم از صنعتي و خدماتي تبديل شود. از آنجا كه بخش كشاورزي تامين كنده غذاي مردم به علاوه نهاده هاي مورد نياز ضايع وابسته است . كه اين بخش هاي اقتصادي كشور مي باشد . فرستهاي مبني اقتصادي كشورهاي در حال توسعه كم نيستند كه با بهره گيري بهينه ار آنها در بكار جذب سرمايه گذاري و فناوري و مجهز شدن علوم به علم مديريت بازار، مي توان رقابت فعالان اقتصادي و كار آفرينان اين كشورها را قوت بخشيد . آنچه كه در ذهن انديشمندان فهيم و متخصان بخش كشاورزي كشور را به خود مشغول داشته داشته اين ككه هدف تعالي و انساني تعادل در توليد و مصرف مواد غذايي و محصولات كشاورزي كشورهاي در حال توسعه و به خصوص ايران چه زماني تحقق خواهد يافت ؟ بازاريابي به تامين كالا و خدمات براي مشتريان مي پردازد ، بازاريابي چندي پيش از فروختن است ، پيدا كردن نيازهاي واقعي مشتريان بالشوه و سپس رفع اين اين نيازها همراه با كسب بوده است . رقابت فشرده دهكدي جهاني ، آگاهي و دست باز مشتريان در مركز پسش بهترين كالا(محصول )توليد كنندگان را ناچار مي كند تا در نتيجه آنچه بازاريابي يعني بهترين تركيب از عوامل محصول ، قيمت ، توزيع ، تبليغات با سپا پودي و در ستكاري كوشا باشند . براي اخرار موفقيت در يك فعاليت اقتصادي فقط كيفيت مطلوب كالا يا قيمت آن كافي نيست بلكه قعولات ديگري مانند شناخت بازار ، شكافت خريداران و ويزگي هاي مورد انتضار مصرف كنندگان مطابق كد خصوصيات كالا با نيازهاي بازار هدف ، بسته بندي و بسياري جنبه هاي ديگر مطرح است كه هر كدام بايد حدود بررسي و ارزيابي و تصميم گيري واقع شوند تا كالايي توليد شود كه نياز مصرف كننده را تامين كرده و رضايت او را فراهم آورد . بررسي سوابق تحقيق : با توجه به اينكه هيچگونه تحقيقات انجام يافته اي در رابطه با بازاريابي خرمالو و نارنگي انجام گرفته است متاسفانه هيچ گونه سوابق از گذشته در دست نبوده . و ما در اين پرزه هيچگونه مقاله و راين رابطه با از كاركردن استفاده نكرديم . مواد و روش ها : به منظور دستيابي به اهداف تحقيق از دو روش مطاله اسنادي از منابع رسمي كتابخانه ها و منابع زير ربط از جمله سازمان جهاد كشاورزي استان خراسان و جهاد كشاورزي شهرستان كلات و از طريق منابع مختاف اينترنتي و به طور پيمايشي از طريق راه تكميل پرسشنامه در سطح 30 نمونه مصرف كننده و خرده فردوس در سال زراعي 1385 در منطقه 10 خراسان رضوي (مشهد) انجام يافته است . تاريخچه و اهميت اقتصادي : منشا مركبات بنظر بسياري از پزوهشگران ، جنوب شرقي آسيا شامل كشورهاي مالزي ، اندولزي ، فيلپين و همچنين از جنوب هيماليا تا اندولزي بوده است . دربين اين مناطق وسيع احتمالا شمال شرقي هند و نواحي شمال برنامه موطن و مركز اصلي مركبات محسوب مي گردد. بعضي از انواع مركبات قبيل از مسيحيت به مناطق غربي آسيا نظير هند بوده و بنابراين عمان ، ايران ، فلسطين انتقال يافته است . يكي از انواع مركبات بالنگ يا بادرنگ مي باشد كه منشا آن مناطق جنوبي چين تا هند بوده و بنابر گزارش هاي مورخين ، اسكندر مقروني اين گونه را در 330 سال قبل از ميلاد مسيح در ايران مشاهده كرد . عقيده بر اين است كه بعد ها گونه بالنگ به مناطق مديترانه اي منطق يافت در اوايا دوران امپراطوري روم بين سال 27قبل از ميلاد 248 بعد از ميلاد بعضي گونه هاي مركبات در ايتاليا شناخته شده بود ولي پايدار نماند و از بين رفت تا يز و برو تانكا كه مطالعات وسيعي در گيا شناسي مركبات داشته در ميان و معرفي منشا مركبات ، خطي رابط و رضرني از جنوب شرقي آسيا به سمت شمال شرقي آسيا پيشنهاد شده نمود . وي پراكندگي مركبات ترش و شيرين را روي اين خط در جنوب مركزي چين عبور مي كند در امتداد خط غربي شرقي گزارش شده است . به عقيده سويينگل موطن لايم از جزاير شرق هند بوده و احتمالا از درياي عمان بوسيله سربازان عرب به مصر و اروپا انتقال داده شده . پرتقال از مناطق جنوبي چين منشا گرفته است حان ين - چي 3 در 1178 ميلادي 27 رقم پرتغال ، نارنج ، نارنگي نام برده مو به بررسي روشهاي خزانه داري و مديريت و همياري مهاجر بكاست در او و با پرداخت است . موطن اصلي نارنگي جنوب چين گزارش شده كه سپس در مناطق توليد نسبتي آن در آسيا بوده است . ازآسيا نارنگي به اروپا انتقال پيدا كرد . منتها خيلي دير تر از حاير گونه هاي مركبات اين جابجايي صورت گرفت براي مثال نارنگي و يلوليف در سال 1805 از چين به منطقه مديترانه انتقال پيدا كرد . و بعدها نارنگي ها معمولي از چين در نقاط ديگر انتشار يافت . ورود مركبات به ايران بجز گونه بالنگ ، سابقه حدود 400 ساله دارد به استناد و مدارك تاريخي ، ايران و سپس فلسطين و بالاخره به اروپا جنوبي و آمريكا انتقال يافته است . از زمان صفويه به لحاظ تردو كشتيهاي پرتقاليها در جنوب لبنان ايران ، بذور پرتقال را در اختيار مردم جنوب قرار گرفت و از اوايل 300 آگونه ها و ارقام مختلف مركبات وارد ايران گرديد و دز باغهايي كه متعلق به خواندان سلطنتي بود و بايد در برخي باغها شخصي ، مربوط يه علاقه مندان باقباني كشت گرديد . مناطق توليد مركبات : مركبات بين عرضهاي جغرافيايي 40درجه شمالي و جنوبي از خط استوا با خاك مناسب رطوبت كافي و در صورت عدم يخبندان توليد مي گردد. بين بنظر مي رسد مناطق عمده توليد مركبات در سطوح تجاري و نواحي گرمسيري بالاتر از 20درجه شمالي يا جنوبي قرار دارد . ايران يكي از كشورهاي توليد كننده مركبات است و در بين 50 كشور توليد كننده كه در سطحي حدود 6/1 ميليون هكتار ، به توليد مركبات مركبات مي پردازند. ولي متاسفانه نام ايران و توليدات آن كمتر در جدول آماري فائد درج مي باشد . تمام توليدات ايران بصورت تازه و مقادير ناچيزي به صورت مازندران ، فارس ، جيرفت ، كهنوج و هرمزگان به ترتيب با %6/38،%9/20 ،%14، %2/12در سطح از درختان بارور رتبه هاي اولتا چهارم را به خود اختصاص داده اند . جمعا از %6/58 سطح بارور مركبات كشور در اين مناطق قرار دارد . ...

بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص   درحال پردازش درخواست لطفا منتظر بمانید ... منو صفحه اصلی درباره ما پشتیبانی خرید تماس با ما آرشیو مطالب سایتمقایسه و بررسی محصولات آرشیو محصولات فایلیپروژهپیوند ها فروشگاه ساز رایگان فروش فایل فورکیاامکانات فروشگاه ساز و سایت ساز فورکیامنبعدیجی کالادی پدزخرید ساعت مچیراهنمای خرید حلقه نامزدیراهنمای خرید ریش تراشراهنمای خرید دوربین فیلم برداریراهنمای خرید میکروسکوپراهنمای خرید لنز دوربینکتاب و کتابخوانیراهنمای خرید دوچرخهراهنمای خرید کفش کوهنوردیراهنمای خرید چوب ماهیگیریراهنمای خرید انگشترراهنمای خرید دستبند طلاراهنمای خرید گردنبند طلاراهنمای خرید جاروبرقیراهنمای خرید مانیتور گیمینگراهنمای خریداسپیکر بلوتوثیراهنمای خرید پرینترراهنمای خرید هارد SSDراهنمای خرید رم کامپیوترراهنمای خرید کارت گرافیکخرید رم کامپیوترراهنمای خرید کیسخرید هارد اکسترنالراهنمای خرید مودمخرید مانیتورآمار بازدید بازدید امروز : 18 بازدید دیروز : 523 بازدید کل : 859116 آرشیو محصولات فایلیپروژهبررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 صنام فایل : بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 11 حجم : 363 کیلوبایت مقدمه از دير باز بحث بررس بازار مرد توجه برخي از متخصصين امر بوده است . و حدود نوسانهايي در قسمت محصولات كشاورزي حكايت از آن دارد كه از يك سو نظامهاي مناسب قيمت گذاري و توزيع براي محصولات كشاورزي در داخل كشور وجود نداشته و از طرف ديگر ناكارايي و نارسايها در بازار محصولات كشاورزي (در فاصله بين توليد كننده و مصرف كننده حاكم است به طوركه در اين باره بررسي ها مختلف نشان مي دهد كه سهم ناچيزي از قيمت پرداختي توسط مصرف كننده ي يد توليد كننده مي شود و نرخي هم توسط مصرف كننده پرداخت مي شود غالبا بالا است در بسياري از كشورهاي در حال توسعه سهم عمده فعاليت اقتصادي در بخش كشاورزي متمركز شده است و بنابراين اقتصاد اين كشورها اتكاي بسياري به اين بخش دارد و به همين جهت صدور محصولات كشاورزي منشا مهم ترين تزريق از خارجي به بدنه اقتصادي اين كشورها به شمار مي رود . از جهت به سر سطح گسترده ارتباطات پسين و پيشين توليد اين محصولات كشاورزي باعث مي شود كه توليد و مبادله اين محصولات به عاملي در جهت رشد فعاليتهاي وابسته اعم از صنعتي و خدماتي تبديل شود. از آنجا كه بخش كشاورزي تامين كنده غذاي مردم به علاوه نهاده هاي مورد نياز ضايع وابسته است . كه اين بخش هاي اقتصادي كشور مي باشد . فرستهاي مبني اقتصادي كشورهاي در حال توسعه كم نيستند كه با بهره گيري بهينه ار آنها در بكار جذب سرمايه گذاري و فناوري و مجهز شدن علوم به علم مديريت بازار، مي توان رقابت فعالان اقتصادي و كار آفرينان اين كشورها را قوت بخشيد . آنچه كه در ذهن انديشمندان فهيم و متخصان بخش كشاورزي كشور را به خود مشغول داشته داشته اين ككه هدف تعالي و انساني تعادل در توليد و مصرف مواد غذايي و محصولات كشاورزي كشورهاي در حال توسعه و به خصوص ايران چه زماني تحقق خواهد يافت ؟ بازاريابي به تامين كالا و خدمات براي مشتريان مي پردازد ، بازاريابي چندي پيش از فروختن است ، پيدا كردن نيازهاي واقعي مشتريان بالشوه و سپس رفع اين اين نيازها همراه با كسب بوده است . رقابت فشرده دهكدي جهاني ، آگاهي و دست باز مشتريان در مركز پسش بهترين كالا(محصول )توليد كنندگان را ناچار مي كند تا در نتيجه آنچه بازاريابي يعني بهترين تركيب از عوامل محصول ، قيمت ، توزيع ، تبليغات با سپا پودي و در ستكاري كوشا باشند . براي اخرار موفقيت در يك فعاليت اقتصادي فقط كيفيت مطلوب كالا يا قيمت آن كافي نيست بلكه قعولات ديگري مانند شناخت بازار ، شكافت خريداران و ويزگي هاي مورد انتضار مصرف كنندگان مطابق كد خصوصيات كالا با نيازهاي بازار هدف ، بسته بندي و بسياري جنبه هاي ديگر مطرح است كه هر كدام بايد حدود بررسي و ارزيابي و تصميم گيري واقع شوند تا كالايي توليد شود كه نياز مصرف كننده را تامين كرده و رضايت او را فراهم آورد . بررسي سوابق تحقيق : با توجه به اينكه هيچگونه تحقيقات انجام يافته اي در رابطه با بازاريابي خرمالو و نارنگي انجام گرفته است متاسفانه هيچ گونه سوابق از گذشته در دست نبوده . و ما در اين پرزه هيچگونه مقاله و راين رابطه با از كاركردن استفاده نكرديم . مواد و روش ها : به منظور دستيابي به اهداف تحقيق از دو روش مطاله اسنادي از منابع رسمي كتابخانه ها و منابع زير ربط از جمله سازمان جهاد كشاورزي استان خراسان و جهاد كشاورزي شهرستان كلات و از طريق منابع مختاف اينترنتي و به طور پيمايشي از طريق راه تكميل پرسشنامه در سطح 30 نمونه مصرف كننده و خرده فردوس در سال زراعي 1385 در منطقه 10 خراسان رضوي (مشهد) انجام يافته است . تاريخچه و اهميت اقتصادي : منشا مركبات بنظر بسياري از پزوهشگران ، جنوب شرقي آسيا شامل كشورهاي مالزي ، اندولزي ، فيلپين و همچنين از جنوب هيماليا تا اندولزي بوده است . دربين اين مناطق وسيع احتمالا شمال شرقي هند و نواحي شمال برنامه موطن و مركز اصلي مركبات محسوب مي گردد. بعضي از انواع مركبات قبيل از مسيحيت به مناطق غربي آسيا نظير هند بوده و بنابراين عمان ، ايران ، فلسطين انتقال يافته است . يكي از انواع مركبات بالنگ يا بادرنگ مي باشد كه منشا آن مناطق جنوبي چين تا هند بوده و بنابر گزارش هاي مورخين ، اسكندر مقروني اين گونه را در 330 سال قبل از ميلاد مسيح در ايران مشاهده كرد . عقيده بر اين است كه بعد ها گونه بالنگ به مناطق مديترانه اي منطق يافت در اوايا دوران امپراطوري روم بين سال 27قبل از ميلاد 248 بعد از ميلاد بعضي گونه هاي مركبات در ايتاليا شناخته شده بود ولي پايدار نماند و از بين رفت تا يز و برو تانكا كه مطالعات وسيعي در گيا شناسي مركبات داشته در ميان و معرفي منشا مركبات ، خطي رابط و رضرني از جنوب شرقي آسيا به سمت شمال شرقي آسيا پيشنهاد شده نمود . وي پراكندگي مركبات ترش و شيرين را روي اين خط در جنوب مركزي چين عبور مي كند در امتداد خط غربي شرقي گزارش شده است . به عقيده سويينگل موطن لايم از جزاير شرق هند بوده و احتمالا از درياي عمان بوسيله سربازان عرب به مصر و اروپا انتقال داده شده . پرتقال از مناطق جنوبي چين منشا گرفته است حان ين - چي 3 در 1178 ميلادي 27 رقم پرتغال ، نارنج ، نارنگي نام برده مو به بررسي روشهاي خزانه داري و مديريت و همياري مهاجر بكاست در او و با پرداخت است . موطن اصلي نارنگي جنوب چين گزارش شده كه سپس در مناطق توليد نسبتي آن در آسيا بوده است . ازآسيا نارنگي به اروپا انتقال پيدا كرد . منتها خيلي دير تر از حاير گونه هاي مركبات اين جابجايي صورت گرفت براي مثال نارنگي و يلوليف در سال 1805 از چين به منطقه مديترانه انتقال پيدا كرد . و بعدها نارنگي ها معمولي از چين در نقاط ديگر انتشار يافت . ورود مركبات به ايران بجز گونه بالنگ ، سابقه حدود 400 ساله دارد به استناد و مدارك تاريخي ، ايران و سپس فلسطين و بالاخره به اروپا جنوبي و آمريكا انتقال يافته است . از زمان صفويه به لحاظ تردو كشتيهاي پرتقاليها در جنوب لبنان ايران ، بذور پرتقال را در اختيار مردم جنوب قرار گرفت و از اوايل 300 آگونه ها و ارقام مختلف مركبات وارد ايران گرديد و دز باغهايي كه متعلق به خواندان سلطنتي بود و بايد در برخي باغها شخصي ، مربوط يه علاقه مندان باقباني كشت گرديد . مناطق توليد مركبات : مركبات بين عرضهاي جغرافيايي 40درجه شمالي و جنوبي از خط استوا با خاك مناسب رطوبت كافي و در صورت عدم يخبندان توليد مي گردد. بين بنظر مي رسد مناطق عمده توليد مركبات در سطوح تجاري و نواحي گرمسيري بالاتر از 20درجه شمالي يا جنوبي قرار دارد . ايران يكي از كشورهاي توليد كننده مركبات است و در بين 50 كشور توليد كننده كه در سطحي حدود 6/1 ميليون هكتار ، به توليد مركبات مركبات مي پردازند. ولي متاسفانه نام ايران و توليدات آن كمتر در جدول آماري فائد درج مي باشد . تمام توليدات ايران بصورت تازه و مقادير ناچيزي به صورت مازندران ، فارس ، جيرفت ، كهنوج و هرمزگان به ترتيب با %6/38،%9/20 ،%14، %2/12در سطح از درختان بارور رتبه هاي اولتا چهارم را به خود اختصاص داده اند . جمعا از %6/58 سطح بارور مركبات كشور در اين مناطق قرار دارد . ...

مبلغ قابل پرداخت 33,500 تومان توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.نام و نام خانوادگیایمیلموبایلتصویر امنیتی پرداخت توسط بانک سایر بانکها بانک پارسیان بانک ملت پرداخت و دانلود     پشتیبانی خرید برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید   انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73 فیسبوکگوگل پلاسلینکدینتویترکلوبفیسنما × Close گزارش تخلف (در صورت وجود مشکل توضیح دهید تا رسیدگی شود) از ارسال گزارشات پی در پی و بدون دلیل جدا خودداری فرمایید.نام و نام خانوادگیایمیلتوضیحاتتصویر امنیتی را وارد نماییدارسال گزارش محبوب ترین ها ويندوز 98 و 2000 بورس اوراق بهادار تهران 25 ص تاريخچه روانشانسي رشد 37ص پلها 20 ص پسآبهاي صنعتي 14 ص پنيرسازي در اسكاتلند تاريخچه عكاسي 5 ص پروژه کارآفرینی 18 ص مدیریت دانش 15 ص قانون لنز پرفروش ترین ها معرفی روشهای نوین مدیریت 22 ص عوامل توسعه پايدار شهري 46 ص تأسيس شركت حسابرسي (پروژه كارآفريني رشته حسابداري) تابعيت و اعمال سيستم خون و خاك در آن (حقوقي) همسر آزاری کامل آئين گفتگو ميان ايرانيان باستان مورچگان شايعترين آسيبهاي ورزشي در رشته فوتبال 11 ص حکمرانی خوب مفهومی نو در مدیریت دولتی 14 ص دینامیک حرکت تاريخچه هوش مصنوعي 60 ص كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها 11 ص تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد         

👇 دیگر دسته بندی ها👇

✅فایل های دیگر✅

علوم انسانی

فنی مهندسی

علوم پایه

پزشکی

هنر

اخبار

محصولات

کسب و کار

سرگرمی

#️⃣ برچسب های فایل بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص

بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص

دانلود بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص

خرید اینترنتی بررسي فرايند بازاريابي ميوه (خرمالو ،نارنگي ) 10 ص

👇🏞 تصاویر 🏞